středa 6. května 2015

Vzkazy pro Valču

Od paní učitelky:
Ahoj Valinko, nebuď smutná, že tu s námi nejsi. Příští rok pojedeme zase a to už budeš určitě zdravá. Jinak moc děkujeme za pohledy, moc nás potěšily. Tvoje paní učitelka

Od Káti V.:
Ahoj Valinko, moc se na tebe těším. Brzy se uzdrav a v pondělí se uvidíme ve škole. Káťa

Od Kuby K.:
Ahoj Vali, už se těším až přijdeš do školy a Kuba nebude sám v lavici. Kuba

Od Natálky:
Ahoj Vali, jak se máš? Já se mám dobře. Doufám, že i ty. A už se těším, až přijdeš do školy a budeme si spolu hrát. Naty

Od Milana:
Ahoj Valčo, už se nám po tobě stýská. Ahoj Milan

Od Ondry P.:
Ahoj Vali, moc se těším, až přijdeš do školy. A až se budeš hlásit v lavici. :) Ondra

Od Verči H.:
Ahoj Vali, škoda že jsi onemocněla. Staneme se tady kouzelníky. Musíme plnit hrozně těžký úkoly a jsme pořád zaměstnaný. Verča

Od Julči:
Ahoj Vali, všichni tě pozdravujeme a je tady moc hezky. Máme se dobře. julča

Od Aničky:
Ahoj Vali, máme se dobře, je tu hezky. Všichni tě moc pozdravujeme. Anička

Od Jindry:
ahoj Vali, co děláš? Doufám, že se co nejrychleji uzdravíš. Jindra

Od Verči E.:
Ahoj Valinko, jak se máš? já se mám dobře. Doufám, že i ty. Stýská se mi po tobě. Verča

Žádné komentáře:

Okomentovat