středa 6. května 2015

Vzkazy pro Klárku

Od paní učitelky:
Klárko, mockrát děkujeme za dopis. Nebuď smutná, že tu s námi nejsi, protože příští rok pojedeme znovu a to už určitě pojedeš také. Moc tě pozdravujeme. Tvoje P.H.

Od Natálky:
Ahoj Klárko, už se na tebe těším a těším se, až spolu půjdeme na aerobic. Naty

Od Kuby K.:
Ahoj Klárko, už se těším až se potkáme ve škole. Kuba

Od Verči E.:
Ahoj Klárko, už se těším až tě potkám. Stýská se mi po tobě. Verča

Od Aničky:
Ahoj Klárko, moc se těším až tě uvidím. Co děláš? A jaké je to bez nás ve škole? Tady je to docela fajn. Anička

Od Julči:
Ahoj Klárko, všichni se na tebe těšíme. Je tady krásně. Pořádáme samé hry. A těším se, až se uvidíme. Julča

Od Ellči:
Ahoj Klárko, byli jsme v lese a hráli jsme hru "Člověče nezlob se". Honili nás po lese jak nadmutý kozy. Klárko, podívej se na fotky, jak mě tady baví tělák. Ellča

Od Káti V.:
Ahoj Klárko, moc se na tebe těším. Zítra půjdeme na minigolf (teda pokud nebude pršet). Výborně tu vaří, přijedeme tlustí jako kouličky. Káťa

Od Lindy:
Ahoj Klárko, je tady hezky. Moc se mi po tobě stýská. Dneska jsme jeli na výlet autobusem do Mariánské Týnice. Linda

Od Kuby F.:
Ahoj Klárko, moc se mi po tobě stýská  a těším se až tě uvidím ve škole. Kuba

Od Marušky:
Ahoj Klárko, moc se mi po tobě stýská. Těším se, až tě uvidím ve škole. Hodně tady tancujeme. Maruška



Žádné komentáře:

Okomentovat