úterý 5. května 2015

Vzkazy

Od Verči E.:
Ahoj maminko, mám tě moc ráda. Verča

Od Julinky:
Ahoj maminko, chybíš mi. Mám tě ráda. Julinka

Od Kuby K.:
Ahoj mami a tati, už se mi stýská. Kubík

Od Marušky:
Ahoj mami, tati a Káťo, moc mi chybíte. Maruška

Od Milánka:
Ahoj moje nejhodnější rodino, už se mi po vás hrozně moc stýská. Milánek

Od Lindy:
Ahoj rodino, jak se máte? Už se mi po vás stýská.Linda

Od Naty:
Ahoj rodinko, jak se máte? Hodně vás zdravím a moc se mi po vás stýská. Naty

Od Kuby F.:
Ahoj tati a mami, moc se mi po vás stýská. Užíváme si tady s klukama zábavné věci. Kubík

Od Jindry:
Ahoj mami, moc se mi po tobě stýská a mám hodně pohledů a pozdravuj Fandu, Janinu, Týnku, Janičku. Posílám ti velkou pusu. Jindra

Od Ondry Ch.:
Ahoj mami a tati a Martine. Mám vás moc rád. Byli jsme v klášteře a bylo to tam hezký. Ondra

Od Ondry P.:
Ahoj mami, s klukama se hezky spí. A máme v chatce bordel. Hrajeme fotbal a chodíme do lesa. Pozdravuju tátu a Míšu

Od Verči H.:
Ahoj maminko, tatínku a Kájíčku. Dneska jsme byli na túře v lese a plnili jsme úkoly. Dopoledne jsme byli v klášteře. Holky jsou moc hodný a ráda si s nimi whraju. Vaše Verča

Od Aničky:
Pro maminku, tatínka a Páju. Dneska jsme byli plnit úkoly v lese. A byli jsme v klášteře. Moc se mi stýská. Anička

Od Ellinky:
Ahoj teto a moje rodino. Moc se mi stýská. Dneska jsme byli v lese plnit úkoly. Ella

Od Toníka:
Ahoj mamí, stýská se mi. Dneska jsme byli v klášteře. A odpoledne v lese. Tvůj Toník

Žádné komentáře:

Okomentovat